Dvoudenní webinář určený především pro knihovníky ze zdravotnických knihoven. Program webináře je zacílen na aplikace používané v on-line vzdělávání, které však můžeme využít, jak v pracovním, tak i osobním životě. Představíme si nejčastěji používané platformy pro on-line komunikaci jako jsou Teams, Zoom nebo Meet a poukážeme na jejich silné a slabé stránky. Společně probereme rizika, ale zároveň i příležitosti, které nám on-line vzdělávání přináší. Druhá část webináře bude věnována portfoliu on-line nástrojů, které můžete do vaší výuky (a třeba i off-line) zakomponovat a zvýšit tak její atraktivitu a efektivitu. V průběhu webináře budou účastníci vyzváni k vlastním aktivitám tak, aby si vyzkoušeli v jednotlivých nástrojích vybrané funkcionality.
Možnosti registrace:
Error!
Webinář je již naplněn. V případě zájmu nám můžete poslat váš email (i prostřednictvím online formuláře) a uvolní-li se místo, budeme vás kontaktovat.Lektor: Mgr. Jan Zikuška
Odborný garant: PhDr. Eva Lesenková, Ph.D.
Datum konání: 28. dubna a 5. května 2021
Místo konání: online
Podmínky účasti:
Webinář bude probíhat v prostředích, která jsou dostupná v prohlížeči a není třeba si cokoliv instalovat. Stačí zadat do prohlížeče odkaz, který vám bude zaslán před konáním webináře.
Nutné vybavení:
-
- počítač se stabilním připojením k internetu a reproduktory (případně mohou být i sluchátka).
- mikrofon a webkamera – stačí na úrovni standardního notebooku (součástí webináře bude interakce v aplikacích).
Program:
28. 4. od 9:00 do 13:00 (3,5 hod. výuky + 0,5 hod. přestávky) |
|
5. 5. od 9:00 do 12:00 (2,5 hod. výuky + 0,5 hod. přestávky) |
|
Pořádáno s podporou programu Ministerstva kultury ČR VISK 2 – Mimoškolní vzdělávání knihovníků 2021.